Close

QiGong „Folow me“ 30

Hun Yuan Qi Gong cvičební video vám bude denně ku pomoci během vašeho cvičení. Video je koncipované jako „folow me“, tedy následuj mě. Je tedy možné se podle něj cviky Qi Gong naučit a  následně podle něj cvičit. Pro hlubší pochopení cvičení doporučujeme registraci v kurzech Mistra Codla.

 

Zdarma QiGong proti korona virusu. „Follow me“ video pro denní cvičení a praxi Hun Yuan Qi Gong. Video má délku 30 minut a představuje optimální „minimum“ dávku pro každodenní cvičení. Toto video bylo původně pouze jako doplňek pro členy TaijiClubu. Nyní volně k dispozici pro veřejnost. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻ZAČÁTEČNÍCI PŘEČTĚTE SI 10 RAD 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 Rady pro úplné začátečníky (pouze ty podstatné):
1. Postoj – pokrčte jemně kolena a „sedněte si“ lehce do kyčlí. Pozor na záklon! Zkontrolovat se před zrcadlem.
2. Kolena při pokrčení nesmí v žádném případě překročit svislou osu špiček prstů na nohách.
3. Ramena a lokty mějte maximálně uvolněná, pohyby rukou nazačínejte z ramen, ale z konečků prstů.
4. Nezalamujte křečovitě zápěstí.
5. Pánev mějte jemně podsazenou, jako byste se chtěli kostrčí dotknout země.
6. Hlava je vzpřímená, brada jemně tlačí zpět proti páteři (lehce zatáhnout bradu zpět).
7. Pohyb provádějte jemně a stálou rychlostí.
8. Uvolněte jemně hrudník (aby se jemně „propadl“).
9. Břicho nechte „vyvalit“ven, během cvičení ho nezatahujte.
10. Dýchejte přirozeně a pomalu, neregulujte dech, nevažte ho na pohyby cvičení. Cvičením si tělo dech nastaví samo.